Being A DIK – Sezon 2 – Güncel (0.5.0) Türkçe Apk

adminAndroid167 Yorum24 Ocak 2020
Content Protection by DMCA.com

Düşük gelirli bir aileden genç bir adam, dul babası ve yaz aşkından Burgmeister & Royce’daki koleje gitme sevgisinden uzaklaşır. Birinci sınıf hayatına atıldığında ve yaklaşmakta olan kardeşlik Delta Iota Kappa’ya katılmaya ikna olduğunda, çatışmalar, alkol, uyuşturucu ve seks ile dolu yeni bir dünyaya maruz kalacak.

LİNK YENİLENDİ CLOUD.RU TAŞINDI

LİNKLER YENİLENDİ HATALAR FIXLENDI 12.06.2020

TIKLA İNDİR ANDROID-APK

Being A DIK – Sezon 2 – Güncel (0.5.0) Türkçe Apk Hakkında Yapılan Yorumlar

  1. John wick dedi ki:

    Eline sağlık reis

  2. John wick dedi ki:

    Diğer oyunların devamı da gelcekmi acaba

    • admin dedi ki:

      Yapımcılarla birebir iletişim halindeyiz genel olarak oyunların devamı gelecek ama hangisinin ne zaman geleceği hakkında kesin bir bilgi yok malesef,takipde kalınız.

  3. Mahmut dedi ki:

    Kardeşim turbobit linkinde sorun var başka bir link koyma şansın yok mudur

  4. Hereditery dedi ki:

    Androidte kurulum dosyası şeklinde bulunmuyor maalesef 🙁

  5. Jane dedi ki:

    Oyunlari indiremiyorum :(reklam sayflarindan cikinca yine başa dönüyor nasl indircem

    • admin dedi ki:

      Daha detaylı yazarsanız yardımcı olabilirim kullandığınız cihaz,tarayıcı,işletim sistemi vb.

  6. Killershot dedi ki:

    Admin önce ki sürümde save aldirmiyorduk bu sürümde save alabiliyormuyuz bilgin varmi

  7. İbrahim dedi ki:

    Reis ios a gelmeyecek mi

  8. İbrahim dedi ki:

    İos a gelecek mi

  9. İbrahim dedi ki:

    Reis indiriyorum bu işlemle ilişkilendirilmiş tüm uygulamalar devre dışı bırakılmış engellenmiş veya yüklenmemiş diyo nasıl yapıcam

  10. Oyuncu dedi ki:

    Arşiv ön izlemesine hata veriyor

  11. Oyuncu dedi ki:

    Dosyayı yükledim rar da açtım ama uygulamayı yükleyemiyorum rati açıyorum uygulamaya geliştiriyorum indir meye başlıyor yüklenmiyor ne yapmaliyim

  12. Reiz dedi ki:

    Sezon 2 si gelmeyecek m? İsabellaaaaaaaa

  13. Önemsiz dedi ki:

    Ya başkan bak oyunu kurdum bastım hata veriyor aplikasyon bilmem ne bişeyler diyor

  14. Anonim dedi ki:

    Sezon 2 tahminen ne zaman gelir ve kesin gelecek mi?

  15. Yusuf dedi ki:

    Reis bazı sahneler buglu özel sipariş sahnesi ve quinnin odası byardımcı olurmusun

  16. Memet dedi ki:

    Başkan oyunda bazı sahnelerde bug var özel sipariş sahnesi ve quinn in odası bunlar açılmıyor yardımcı olurmusun

  17. Sett dedi ki:

    Admin oyunun 2. Sezonu kesin gelecek mi bilgilendirebilir misin lütfen

  18. Ahmet dedi ki:

    Eee bu oyun ilk oyunla aynı final demesi ne alaka bilgilendirirsiniz sevinirim 🙂

  19. Yağız dedi ki:

    Dosya tipi desteklenmiyor yazıyor.

  20. BURAK dedi ki:

    İndirdiğimde ayıklama hatası alıyorum sebebi nedir

  21. Sınav yerinde error veriyor ve türkçe değil

  22. Hamza dedi ki:

    2. Sezon gelmiş olabilir kontrol eder misin admin googleye being a dık 2. Sezon yazdım ve bir takım safya çıktı ve dık olmak diye birşey yazıyodu dosyasında kontrol edersen sevinirim

  23. Oyuncu dedi ki:

    Hocam ben oyunu kuramadım nasıl yapacam bilgi verebilir misin?

  24. Alper dedi ki:

    2.bölümde dik oldukdan sonra herkesle konuşuyorum ama tommy nin gelmesi gerekirken gelmiyor ilerleyemiyorum kaldım orda yardım edin

  25. ONUR dedi ki:

    Reis 2. Sezon ne zaman çıkar bilginiz var mı acaba

    • admin dedi ki:

      Yapımcılar çıkardığı an bizde türkçe yamasını hazırlayıp ekliyeceğiz,fakat malesef şuan kesin bir bilgi yok.

  26. Player dedi ki:

    Oyunun rar dosyasını nereye çıkartmam lazım kuramadım yardımcı olurmusun admin

  27. Player dedi ki:

    Oyunun kurulumunu yapamadım yardımcı olurmusun admin

  28. Ömer alpfidan dedi ki:

    Admin 2.sezon ne durumda bir bilgi var mı

  29. Nargile26 dedi ki:

    Bu oyun yarım mı kalıyor dik olduktan sonra herkesle konuşuyorum devam etmiyor sonrasında ne yapmalıyım

  30. Serkan dedi ki:

    Admin 1.sezonu bitirdim 2. Sezon çıkınca kaldığım yerden devam etmek için ne yapmam lazım silmemem mi gerekiyor 1.sezonu

  31. Ulaş dedi ki:

    Usta Ben Bu oyunu bitirdim sildim şimdi oyuna güncelleme gelince tekrar indirince bastan mı başlayacağım

  32. Enes dedi ki:

    Admin indiriyorum ama pc dosyaları gibi hata veriyor bi yardım edermisin?

  33. Muk dedi ki:

    Admin bu sezon 1 en son hangi sahnede bitiyor?(Chapter)

  34. Hasan dedi ki:

    Acaba 2. Sezon ne zaman gelecek bilgisi olan var mı lütfen cevap verin

  35. Samet dedi ki:

    Ben oyunu sildim bitirip sadece bunu yükledim ve badrar hatasi veriyor eskisini tekrar mı yuklemem lazım

  36. Kadir dedi ki:

    çevirileri siz mi yapıyorsunuz

  37. Ukala dedi ki:

    Bolum 3 bitti 4 gelcekmi

  38. Anonim dedi ki:

    Yeni sürüm hakkında bir bilgi var mı

  39. Emo dedi ki:

    Admin Instagram hesabı açın oradan duyuru yapın

  40. Adınız dedi ki:

    Admin indiriyorum kurmuyor telefona

  41. Serti dedi ki:

    İndiriyorum kurmak icin tikladigimda ayiklama hatasi diyor ?

  42. Babuş dedi ki:

    2. Sezonu nezaman gelicek babuş

  43. Shn dedi ki:

    Admin oyunun yeni sürümü 10 mayısta çıkacak sen ne zaman siteye atacaksın cevaplarsan sevinirim

    • admin dedi ki:

      Yapımcı çıkardığı an türkçe yama çalışmalarına başlayacağız ve daha sonra hazırlandığında sitemize ekleyeceğiz.

  44. Hakan dedi ki:

    Başkan oyun içinde karekter rüyasında kızıl saçlı hocasıylaken takılı kalıyor bir ilerleme olmuyor

  45. Hakan dedi ki:

    Başkan karekter oyun içinde kızıl saçlı hocasıylaken (rüyasında)takılı kalıyor bir ilerleme olmuyor

  46. Enes dedi ki:

    Admin oyunu daha önce sıkıntısız şekilde indirdim kurdum ama şimdi bi sıkıntı var indirdikten sonra kurulumu yapılmıyor paket ayrıştırılmasında bir sorun oluştu veya durduruldu diye yazıyor

  47. Berkan dedi ki:

    Admin benim telefon samsung galaxy a10s
    Oynarken çok kasiyor tıklıyorum çok geç tepki veriyor bunun bi çözümü var mı

  48. Baran dedi ki:

    Admin oyunda öğretmenin bize 31 çekme sahnesinde takılı kaldı devam etmiyo lütfen yardım edermiain

  49. Ercan dedi ki:

    Admin 10 mayısta güncelleme gelicekti geldi mi ?

  50. Ercan dedi ki:

    Admin 2. Sezon gelmedi mi hayla ?

  51. Adınız dedi ki:

    Başkan bu versiyon bölüm 3 te sonlanan versiyon mu en son bölüm 4 gelecekti bu o mu

  52. Emre dedi ki:

    Sezon 2 ne zaman gelir? Saygılar…

  53. Salih dedi ki:

    Oyunu indiriyorum sonra dosya açılmıyor diyor admin yardımcı ol

  54. Mustafa dedi ki:

    Android açamadım yardımcı olacak var mı ?

  55. Cengiz dedi ki:

    Sadece rar dosyasını indirip kurmam mı gerekiyor

  56. Samid dedi ki:

    Admin bu 5 bolumu 4 cu bolumu?

  57. Oğuz dedi ki:

    2. Sezon gelsin artık yetti

  58. Adınız dedi ki:

    Admin Sarah in teklifi gerektirir kısmı gri basılmıyor yardımcı olur musun çözüm ne özek teklifi alamadım

  59. Robin dedi ki:

    Adamin oyuna yeni sezon gelicekmi saygılar

  60. has dedi ki:

    Admin dosya açıklamıyor diyor ne yapmam gerek

  61. Sucuk dedi ki:

    hocam reklam çıkıyor sürekli, indirme butonu nerede?

    • admin dedi ki:

      Linke tıkladıktan sonra üst sağ köşede saniyeyi bekleyiniz sonra orta tıklayınız yazısı çıkınca sizi indirme sayfasına yönlendirir.

  62. has dedi ki:

    Admin bu oyunu telefonda açmam için ne yapmam lazim

  63. Söylenmez dedi ki:

    Güncelleme gelmicekmi ya bide mu çöpte roummete de geri tuşu bozuk çalışmıyo bunu düzeltirmisin admin

    • admin dedi ki:

      Kontrol edeceğim arkadaşlar bu ara biraz yoğunum gerek çeviriler gerek başka şeyler olsun sabrınız için teşekkürler.

  64. Emirhan dedi ki:

    2. Sezon ne zman gelicek admin ?

    • admin dedi ki:

      2.sezon geldi ingilizce olduğu için paylaşmadım çeviri işlemleri devam ediyor,ve aksilikler çıkmaz ise en kısa zamanda sizlerle paylaşacağım.

  65. Ahmrt dedi ki:

    Ya reis bu arşivi açmıyor sorun ne olabilir 3.bölümde bitiyor bunu indirmemiz ferekli sanırım buda açılmıyor

  66. Blackowl dedi ki:

    Slm admin bu oyunun yeni güncellemesi 29 mayısta çıktı. Türkçe Android olarak ne zaman yayınlayacaksınız. Türkçe Android oyunlar için ayrıca teşekkürler. Ellirinize saglık.

    • admin dedi ki:

      Evet şuan elimde birçok oyunla beraber çalışmalara devam ediyorum,türkçe yamalar bittikçe yayınlıyorum,aksilikler bu işin bir parçası kesin tarih verip sizleri yanıltmak istemiyorum ama elimden geldiğince hızlı olmaya çalışıyorum 🙂

  67. Blackowl dedi ki:

    İlgin için teşekkürler. İyi çalışmalar.

  68. Darthkenlo dedi ki:

    Admin yapımcı sitede oyun kaldırıldı 2. Sezon çıkacak mı çıkmayacak mı net bir bilgi varsa bilgilendirirsen sevnirim

    • admin dedi ki:

      Sırada bekliyor,önümde çok oyun var sıra gelince onunda çevirisini yapıp paylaşacağım tam tarih veremiyorum malesef çünkü hep aksilikler çıkıyor.

  69. Ismail dedi ki:

    4.sezon geldi mi 3. Sezon oynadım ve 4.sezon var mı bunda

  70. Emre dedi ki:

    Hocam öncellikle herkez adına teşşekkür ederim bu oyunu türkçeye çevirdiğiniz için.Ben bu oyunun sizden bir önceki sürümünü indirdim 3.1 di glb onu bitirdim bunu da indirdim ama bir gelişme olmadı ne yapmam lazım

    • admin dedi ki:

      Teşekkür ederim.
      Save dosyasını silmişsen en baştan başlarsın yoksa kaldığın yerden,2.sezonda çıkalı 1 hafta felan oluyor onunda çevirileri yapılıp paylaşılır.

  71. yasin dedi ki:

    Reis tahmini 2.sezonu ne zaman yüklersiniz. Bu oyun diğer oyunlara göre daha popüler gibi çünkü

    • admin dedi ki:

      Uzun bir oyun disiplinli bir şekilde çalışmalar devam ediyor sabırla bekleyiniz 🙂 anlayışınız için teşekkürler.

  72. Anan dedi ki:

    Admin bunda 4. Bolum var mi

  73. Aral dedi ki:

    2.sezonu çıktı ne zaman türkçe olur

  74. bosinsan dedi ki:

    Admin being A DIK 2. sezon bir an önce yüklersen çok sevinirim lütfen.

  75. kerem dedi ki:

    admin bey 2 sezon Türkçe Yama geldi resmi siteye ama ücretli siz tahmini ne zaman yüklerseniz siteye. ?? teşekkürler

  76. İsmail dedi ki:

    Admin 5.bolum geldi ne zaman yuklenir acaba

  77. Doğukan dedi ki:

    Admin lütfen Being A Dickin 2. Sezonunu bul be reis

  78. Omer dedi ki:

    Androidde dövüş sahneleri nasıl oynanıyor?

  79. Omer dedi ki:

    Admin 2.sezon ne zaman gelecek?

  80. Ali dedi ki:

    Admin 4 gözle 2. Sezonu bekliyoruz aksilik cikmassa cabuk at reis

  81. yasin dedi ki:

    Adamsın admin.Dört gözle bekliyoruz 2.sezonu

  82. Abdül dedi ki:

    Admin PC ye cıkarmı

  83. ker dedi ki:

    2. sezonun başında “bir istisna oluştu” diye bir hata verdi ilerlemiyor takıldı orda napmam gerek

  84. NoName dedi ki:

    Babuş ben bu oyunun 0.4.2 sürümünü oynadım android telefonumda daha önce şimdi bu sürümde eski kayıtlarımı açabilmemin yolu var mı

  85. Erevos dedi ki:

    Admin bu 5.Bölüm mü?

  86. Oguzhan dedi ki:

    Admincim oyun en son Maya ile kız arkadaşımızın odada olduğu kısımda telefon çalınca hata verdi devamı ne zaman gelir veya halihazırda son kısmı o mudur?

  87. Roa dedi ki:

    6. Bölüm ne zaman çıkacak bir bilginiz var mı?

  88. Bgrgrag dedi ki:

    hocam bilgisayar sürümü varmı

  89. furkan dedi ki:

    hocam ben şuanda indiriyorumda siz sıkıştırılmış demiştiniz 2gb iniyo normalmi yoksa yanlışmı indiriyorum 0.5.0 iniyo

  90. Flexer dedi ki:

    Derek ile puan sayıldığı yerde bir istisna oluştu hatası veriyor yoksay dememe rağmen geçmiyor

  91. Dede dedi ki:

    İstisna hatası veriyor nasıl düzeltilir

  92. Adınız dedi ki:

    Hocam bir istisna oluştu diyor ne yapmam laxim

  93. İsmail dedi ki:

    Bilen varmi acaba 1. Sezondaki kayitli yerden nasil devam edebiliriz acaba

  94. trovele dedi ki:

    admin sezon 3 ne zaman gelecek bilginiz var mı? Oyun çok zevkli sezonlar hızlı gelse daha zevkli olcak ama sizin de elinizde değil biliyorum. Dört gözle yeni sezonları bekliyorum.

  95. trevolo dedi ki:

    admin sezon 3 ne zaman gelecek bilginiz var mı? Oyun çok zevkli sezonlar hızlı gelse daha zevkli olcak ama sizin de elinizde değil biliyorum. Dört gözle yeni sezonları bekliyorum.

  96. Oğuzhan dedi ki:

    Selamun aleyküm admin sınav yerine geldiği.de oyun bir istisna oluştu hatası verdi inceledim jpeg yazıyordu ilerlenmiyor orada kalıyorum ne yapmam gerej

  97. Kaan dedi ki:

    Admin bey gece gece kusura bakmayın lakin dik olduktan sonra tommynin gelmesi gerekiyor ama ara sahneye bir türlü ulasamiyorum. Sitede birkaç kişi daha aynı olaydan muzdarip.Toplu bir cevap verebilir misin?

  98. Orhan dedi ki:

    Admin Oyunu İndirdim Ama İngilizce Sınavına Gelince Bir Hata Oluştu Diyor Devam Edemiyorum

  99. James dedi ki:

    Admin bi el atsana uygulamaya basiyom uygulama hazirlaniyor diyor sonra yükleye basinca uygulama yüklenemedi diyor bi el atsan

    • admin dedi ki:

      APK Installer kullanabilirsin,ayriyetten diyelim oyun 500 mb cihazında yüklenebilmesi için en az 1 gb alan gerekiyor.

  100. Mete dedi ki:

    Adim oyun içinde mini oyunlardan dövüş dinamikleri çalışmıyor neden olabilir

  101. Mete dedi ki:

    Mini oyunlarda dövüş dinamikleri çalışmıyor neden olabilir güncellemeden önce çalışıyordu

Being A DIK – Sezon 2 – Güncel (0.5.0) Türkçe Apk Hakkında Yorum Yaz

Sponsor Reklam Sponsor Reklam Sponsor Reklam Sponsor Reklam