No More Money v2.4.1 Hileli Türkçe APK – PC İndir !

adminAndroid, Bilgisayar15 Yorum7 Ocak 2022

No More Money v2.4.1 Hileli Türkçe APK – PC İndir !

Her şey babamın şirketini kaybetmesi ve herkesin başka bir şehre taşınmak zorunda kalmasıyla başladı. Burada sadece iki yatak odalı küçük bir dairede sıfırdan başlamamız gerekiyor, bu yüzden “maalesef” küçük kız kardeşinizle aynı odayı paylaşmak zorunda kalacaksınız.
Zaten 20 yaşında olduğunuza göre, elinizden geldiğince aileye yardım etme vaktiniz geldi, bu yüzden iş arıyor olacaksınız.​

PC Boyut: 720 MB

APK Boyut: 621 MB

TIKLA İNDİR ANDROİD – APK

TIKLA İNDİR ANDROİD – APK ALTERNATİF LİNK

TIKLA İNDİR PC – WINDOWS

TIKLA İNDİR PC – WINDOWS ALTERNATİF LİNK

No More Money v2.4.1 Hileli Türkçe APK – PC İndir ! Hakkında Yapılan Yorumlar

  1. Fatih dedi ki:

    Bu ne hız cidden tşkler

  2. Enes dedi ki:

    Admin yardırdı geçiyor. Kral tahtı ve tacıyla geri döndü 😀

  3. Murat dedi ki:

    Admin bu oyunun her güncellenmesinde beni bastan başlatıyor ve ileri sarma seçeneği de yok var mi bo formülü

  4. Baron dedi ki:

    Ellerine sağlık kral admin kralsın bide the secret gelsin lütfen tşkler emeğine sağlık kral admin

  5. Gürkan dedi ki:

    “MURAT” (dosyalardan android data bölümüne gir,ordan adem yurt dosyasını bul,içindeki save dosyasini başka bir dosyaya taşı.) Oyunu sildiğinde save dosyasıda siliniyo ondan en baştan başlatıyo.

  6. Can dedi ki:

    Admin kardeşim emegine sağlık gercekten teşekkür ederim ama cok gec geliyor devamlar. Aralik diyor ocakta geliyor ocak diyor smdi ne zaman gelir Allah bilir.

  7. Imsoryy dedi ki:

    Gürkan ben yapamadım denedim olmadı bana instadan çekip göndersene insta cobann_63 ekran kaydı çek gönder sana zahmet reis

  8. Resk 06 dedi ki:

    Gürkan reis allah rızası için banada yardım edermisin bendede aynı sıkıntı oluyor nasıl çözebilirim bi yardım etsen

  9. Caner dedi ki:

    Devamı ne zaman gelir
    ?

  10. Gurkan dedi ki:

    “Resk 06” ınsta varsa yaz ordan çekip atayım adım “gurkanckl17”

  11. Muyat dedi ki:

    Adem bey yanlış anlattım galiba özür dilerim oyunu kurup ilk açtığımda oyun 2sn açıldıktan sonra beni atiyor

  12. Asabi dedi ki:

    “Gurkan” banada atarmısın reis?

No More Money v2.4.1 Hileli Türkçe APK – PC İndir ! Hakkında Yorum Yaz

Sponsor Reklam Sponsor Reklam Sponsor Reklam Sponsor Reklam