Mist v0.8.1 Türkçe APK – PC İndir !

adminAndroid, Bilgisayar38 Yorum12 Ocak 2022

Mist v0.8.1 Türkçe APK – PC İndir !

Aniden etrafınız sarıldığında, rahmetli dedenizin eski dağ kulübesinde dinlenmekten başka bir şey istemezsiniz.
kalın, doğal olmayan bir sis tarafından. Daha da kötüsü, tehlikeli gölgeli canavarlar ormanda pusuya yatıp size saldırır.
Ama bir umut ışığı var. Kaçmayı başaran ve şimdi seninle yaşayan bir kız.
Gerilim yüksek ve hayatta kalmak zor ama üstesinden gelmek zorundasın.
Bu umutsuz durumda hayatta kalın, gizemi çözün ve tanıştığınız kızlarla bağlar kurun.​

Çeviri: Yapay Zeka

Boyut: 644 MB

Oyundaki bize belirttiğiniz hatalar giderilmiştir. 16.01.2022

SAVE KULLANMAYIN !

TIKLA İNDİR ANDROİD – APK

TIKLA İNDİR ANDROİD – APK – ALTERNATİF LİNK

TIKLA İNDİR PC – WINDOWS

TIKLA İNDİR PC – WINDOWS – ALTERNATİF LİNK

Mist v0.8.1 Türkçe APK – PC İndir ! Hakkında Yapılan Yorumlar

  1. abdullah dedi ki:

    Abi önceki sürüm save dosyası varmı

  2. Fatih dedi ki:

    Adamsın valla admin ne zamandır bunu bekliyorum tskler

  3. Mert dedi ki:

    Kral sen bir numarasın eline sağlık

  4. Enes dedi ki:

    Eline sağlık admin. Oyunda ben bir yerde takıldım. Adam hazine avında yılan ısırdıktan sonra şifalı ot bulununca şişeye su doldur diyor. Şişeye su doldurdum ama ne ateşte kaynatılıyor ne de herhangi başka bir şey yapılabiliyor. Oyun görec çubuğu da su doldur diyor ama zaten dolu. Ateşe de basılmıyor. Kısaca takıldım bilen varsa yazabilir mi ?

  5. Martin dedi ki:

    Admin eline sağlık

  6. Baron dedi ki:

    Adem reis ellerine sağlık Happy Summer ve the secret Roland vb oyunlar litfen gelsin Adem reis ellerine sağlık

  7. ahmet dedi ki:

    oyunda mia karakteri yok oluyor admin kontrol edermisin ayrıca save dosyası her zamanki yerinde değil galiba

  8. powerad03 dedi ki:

    Mia’yı bilgi ver bölümünde evin içinde MİA yok diğer yerlere de baktım yok bug var galiba önceki sürümde bu tür bir sorun yaşamamıştım

  9. Martin dedi ki:

    Admin oyunda mis karakteri yok bug mi var oyunda?

  10. Muti dedi ki:

    Admin daha lac sefer soylucem ana menude acilmiyor bu oyun tepki vermiyo bi bak daha Allah icin co kseviyorum bu oyunuda ama acilmiyo 🙁

  11. Zemtom dedi ki:

    Merhabalar admin,Record Episode oyunun part4 bölümü çıktı.Çevirirsen sevinirim, şimdiden teşekkürler

  12. murat dedi ki:

    bu robin cadırını bul yapamıyorum nasıl gecicem orayı

  13. Muti dedi ki:

    Adem kral ingilizce surumu acikiyor türkce acilmiyo kral bi yardim et lütfen cok oynamak istiyorum bu oyunu ana menude donuyo oyun tepki vermiyo

  14. Hbih dedi ki:

    Adem abi bu oyunda mia gozukmuyor miayi destekle ve biraz zaman ver diyor ustunden 30 gun gecirdim hala gelmedi bi bakarmisin lutfen en sevdigim oyun bu

  15. Can dedi ki:

    Şu mia ile olan kısmı nasıl geçecez birisi bana yardım etsin

  16. Akapo dedi ki:

    Abi Mia yi site hakkında bilgilendir diyorda Mia yok hicbiyerde ilerleyemiyoz oyunda yakında zamanda duzeltebilirsin inşallah

  17. selçuk dedi ki:

    2 kere aynı yere kadar üst üste 2 kere geldim sildim baştan yükledim mia gözükmüyor admin sebep ?

  18. Halil dedi ki:

    Admin lütfen cevap ver artık mia yı bulamıyoruz

  19. Fatih dedi ki:

    Ne miay mış ya hiç birimiz bulamadık:)

  20. Fatih dedi ki:

    Umarım düzelir oyun bayağı sarıyor

  21. Hasan dedi ki:

    Şu Miayı bulan bize de söylesin. Kaç zamandir arıyorum

  22. Hbih dedi ki:

    Arkadaslar yukarda admin oyunun hatalarini giderdigini yaziyor silin tekrar yukleyin save kullanmayin diyor

  23. İsa dedi ki:

    Zaten en baştan indirip oynadık savesiz düzelmedi

  24. Hasan dedi ki:

    Sildim. tekrar indirdim. Yükledim. Save almadan yüklemeden mia ya kadar geldim. Gene yok bu kız. 🙂

  25. Muti dedi ki:

    La siz en azindan oyunu acmissinizbende acilmiyo ademe
    Kac defa soyledim adam siklemiyoki bizi ana menude donuyo oyun ingilizce surumde bi sorun yok türkcede boyle bi hata var

  26. Fatih dedi ki:

    Haksızlık etmeyin admine adam elinden geleni yapıyor zamanı yoktur ne yapsın seri şekilde bedava oyun çeviriyor emeğe saygı lütfen

  27. Enes dedi ki:

    Muti az da olsa emeğe saygı dostum. Admin ilgilenmiyor falan değil iş. Stranded dick te de hotfix in paylaşılmasını bekliyor ve çıkınca yayınlayacağını söyledi adam. Bu oyunda da büyük ihtimalle böyle bir hata var ve adam onun için bekliyor olabilir. Kaç tane site varki böyle oyunu çevirip yetmeyip bedava dağıtan ? Sadece bu bilgiler senin için değil burada az emeğe saygı arkadaşlar. Adam yoğun az anlayış. Telegram dan guruba katılıp orada az çok neyin olup bittiğini anlayabilirsiniz.

  28. powerad03 dedi ki:

    Admin değişen bir şey yok yine MİA kayıp haritada da gösteirilmiyor hiçbir yerde de yok.Save kullanmadan da bitirdim yine aynı.

  29. Muti dedi ki:

    Enes dostum haklisin emege tabiki saygim var ama sorun su ben bu oyunun 2 surumunu indirdim bundan oncekinide indirdim yine ayni hatayi verdi ozamanda soyledim yine cevap gelmedi simdi yine ayni hata var ana menude kitleniyo ingikizce surumunu indirdim bi sorun yok rahat rahat oynuyorum türkce surumde sorun yok

  30. Muti dedi ki:

    Türkcede sorunlu menude kitleniyo oyun start basiyorum herseye basiyorum tepki vermiyo

  31. Enes dedi ki:

    Ben indirdiğim de sadece Mia gözükmüyor başka bir sıkıntı yok bende. Yorumlarda senden başka menüde sıkıntı çıkan yok. Yalnız senin telefonun ya da bilgisayarından kaynaklı bir sıkıntı büyük ihtimalle. İngilizcesini indirip ilerledikten sonra save alıp silip tekrardan tr indirince bende save duruyor. Belki o şekilde düzeltebilirisin.

  32. Muti dedi ki:

    Enes dostum hicbi degisiklik olucagini saiyorum ama tekrar indiriyorum yine ayni hatayi vericek ama denemekten zarar gelmez cunku menude dedigim gibo hic bi etkilesim olmuyo radio sesi geliyo ama hicbiyere tiliyamiyorum yani ses var goruntu yok arkada muzik caliyo tepki vermiyo benim sorunum bu

  33. Muti dedi ki:

    Hayir sorunun kaynagini bulsam duzelticemde bilmiyorumki isin garip tarafi bundan 2 surum oncesini rahat rahat oynamisdim turkceli v6 surumundem sonra oyin cortladi neden bilmiyorum

  34. Atg dedi ki:

    Shemale sevgili yapacak oyun arıyorum varmı bildiğiniz oyun adı? Bu sitede?

  35. Bıtıkan dedi ki:

    Admin Mia olması gereken yerde yok normalde odamızda olması gerekiyor ama yok

  36. Bıtıkan dedi ki:

    Hata giderilmemiş baştan başlansa bile

  37. Atlas dedi ki:

    Arkadaşlar merhaba…. sorunu çözdüm. Mia yok de mi oprtalıkta? şimdi sabah tarlada robin i bulun ordan moral yükseltmek e tıkla sonra ücretsiz yazan secenege tıkla ve aksam oturma odasında kolduga otur konusmaya tıkla mia yı göreceksiniz… umarım işinize yarar ben deneyerek buldum…. iyi eglenceler…

  38. Atlas dedi ki:

    yine gitti ya gözükmüyor sorun var evet

Mist v0.8.1 Türkçe APK – PC İndir ! Hakkında Yorum Yaz

Sponsor Reklam Sponsor Reklam Sponsor Reklam Sponsor Reklam